Tiande nemlendirici yuz kremi

Little butterfly blog un yaza merhaba partisinde bize hediye gönderen firmalardan bir tanesi de Tiande_turkiye idi. Bana nemlendirici yüz kremini yollamışlar. Yaklaşık 1 aydan beri her gün kullanıyorum. 
   İnsan vücudunun yaklaşik %75 inin sudan oluştuğunu bu yüzden de su içmenin ne kadar önemli olduğunu bilmeyen yoktur. Tabiki sadece su içmek yeterli olmuyor. Nemlendiricilerle de desteklemek gerekiyor. Fakat her cilt tipi farklı nemlendiriciye ihtiyaç duyar. Hava kirliliği, soğuk havalar ve güneş ışınları cildimizin nem oranını düşürüyor. Bu yüzden hem içten hem dıştan  bu nemlendirmeyi sağlamamız gerekiyor.

  Alın, burun ve çene bölgesi (T bölgesi parlıyor, yanaklar kuru ve solgun görünüyorsa Tiande krem tam sizin kreminiz. Ultra hafif dokusuyla hos kokuya sahip bu krem karma ciltler için ideal.

  İki kozmetik ürünün  fonksiyonlarını içinde barındıran kremin aktif bileşinleri yüzün kuru bölümlerini nemlendirirken fazla yağlanan T bölgesini matlastırıyor.

     Krem cilde eksiksiz nemlendirici, bakım sunarken gözeneklerin tıkanmasına neden olmaz. Cilde ipeklik, tazelik ve sağlıklı ışıltı verir. Kurutucu etkiye sahip ürünlerin uzun süreli kullanımından sonra T bölgesinde pullanma oluşan susuz kalmıs ciltler için ideal bir nemlendirici.

Bu kadar özelliginden bahsettikten sonra peki nasıl uygulanıyor bu dediğinizi duyar gibiyim😉 

   Sabah aksam önceden temizlenmis yüz cdinize parmak uçlariyla hafif vurarak krem tamamen emilene kadar uyguluyorsunuz

   



   



Yorumlar

  1. Çok terleyen biri olduğumdan her kremi kullanamıyorum. Tanıtım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de cok terliyorum :) rahatlikla kullanabikirsiniz o zaman

      Sil

Yorum Gönder