Oriflame The one Tremendous Big Volume hacim veren maskara, mat etki veren losyon, göz jeli

@little_butterfly_blog ile #littlebutterflyyazamerhaba partisimde sponsorlar arasında @origuzellikcom da vardı. Bize gönderdiği ürünler arasında Oriflame The one Tremendous Big Volume hacim veren maskara, Yeşil limon ve organik çay ağacı özü içeren yağlı ciltlere uygun mat etki veren losyon ve organik aloe vera ve hindistancevizi suyu içeren rahatlatıcı göz jeli yer alıyordu.


Oriflame The one Tremendous Big Volume hacim veren maskara Cesur bakışlar için harika bir maskara. Süngerimsi yapıya sahip emici 300'den fazla kıldan oluşan fırça kılları formülü daha fazla emmek ve  yumuşak bir uygulama sağlamak için tasarlanmıştır. Kirpiklere 6 kat daha fazla hacim verir. Gözde akmayışını ve kalıcılığını çok sevdim. Çünkü benim Yazın rimelim çok akar Bu maskara sayesinde akmıyor
 Ben 2 kat sürmeyi tercih ediyorum.

Love Nature Organik Çay Ağacı ve Misket Limonu Özlü Matlaştırıcı Yüz Losyonu hafif yapılı formülüyle cildi nemlendirirken parlamayı önler, kusursuz bir şekilde matlaştırır. Ciltteki fazla sebum ve yağı kontrol altına alır, formülündeki salisilik asit ile sivilce oluşumunu önlemeye yardımcı olur.

Dermatolojik olarak test edilmiştir. Sivilce yapmayan ve paraben içermeyen çiçeksi ve narenciye kokulu formüle sahiptir. Yağlı ciltler için uygun.


Love Nature’ın organik aloe vera ve Hindistan cevizi suyu özleri içeren ferahlatıcı ve canlandırıcı göz kremi, hassas göz çevresini nemlendirip yumuşatırken koyu halka görünümü ve yorgunluk belirtilerini azaltmaya yardımcı olur.

Alkol ve paraben içermez. Dermatolojik ve oftalmolojik olarak test edilmiştir. Tüm cilt tipleri için geliştirilmiştir.

Sizde oriflame uyesi olmak istiyorsaniz buradan, Eğer oriflame ayın katalogunu incelemek istiyorum diyorsaniz buradan inceleyebilirsiniz

Yorumlar

  1. Bir dönem ürünlerini kullanıyordum ama sonra kendime daha fazla almaya başlayınca bıraktım. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah ben de yillardir kullanmiyordum. Vesile oldu bunlar🤗🤗

      Sil
  2. Ürünler gerçekten çok güzel canım ben de çok memnun kaldım💕☺️

    YanıtlaSil

Yorum Gönder