2018 YILIN ANNESIYIM

 Yıllarca televizyonda yılın anneleri secilirken bir gün benim de yılın annesi seçilecegim aklımın ucundan bile geçmezdi. Allahım ne kadar fedekar anneler var derdim. Yıllar geçti ve ben de kendimi yılın annesi olarak buldum. Tabiki her kategoride yılın annesi seçiliyor benim secilme sebebim oglumun çölyaklı olması. 
   Bundan yaklasık 7 ay önce Mete'nin çölyaklı oldugunu öğrendik. O zamana kadar sadece adını duydugumuz çölyak hastalığının artık tam içindeydik.  Sosyal medyada ne kadar grup varsa uye oldum ne kadar makale varsa okudum ve en onemlisi de hemen Ankara Çölyak Dernegi ne uye oldum. Hali hazirda olan blog sayfamlada bu hastaligi insanlara duyurmaya calistim.

     Mete kres yasindaydi ve ben kreste Mete icin nelere dikkat etmeliydim bilemiyordum. Bununla ilgili acikcasi cok da bir paylasim yoktu. O zaman karar verdim ve instagram sayfam @egemeteannesi nde de yaptiklarimi paylasacaktim. Önce kreste ögretmeniyle uzun uzun konustuk ne yaparlar neler yapabiliriz??? Capraz bulasma riskine yapabilecekleri bir sey olmadigina karar verdim kendimce ve her gun kresteki menu neyse birebir aynisini glutensiz yapmaya basladim. Gunde en az 3 cesit yemek yapmak ona gore alisveris yapmak tabiki calisiyorum bu arada yarim gunden fazlam okulda geciyor.. kostur kostur eve gel yemek yap krese yetistir (bazi ogunlerde taze olmasi gerekiyor mesela tost gibi firinda ekmek gibi.. bunlari onceden veremiyorsunuz yenmiyor cunku)ev isi vs cok ama cok yogun bir tempo benim için. Bazi yerlerde cok tıkandim cok yoruldum ama paylasimlarima yorum yapanlar dm den bana danisanlar dua edenler cevremde sen yılın annesi olmalisin diyenler beni hep motive etti.

  Sebnem hanimin yılın annelerinden birisi seni sectik dernegimizde plaket verilecek dedigi zaman sevinsem mi uzulsem mi arada bir duygu yasadim. Yılın annesiydim evet ama keske Mete min bu rahatsizligi olmasaydi keske ben de normal anneler gibi cocugumun gozunde yilin annesi olsaydim tercih ederdim mutlaka...
    Ama yine tukenip kaldigim gunlerde bu plaket beni tekrar motive etti ve kaldigim yerden devam edecegim.  Bana layik gorulen bu plaket icin tekrardan Ankara Colyak Dernegi'ne tesekkur ederim.


      

Yorumlar

  1. Sana öncelikle Allah yardımcın olsun diyorum yavrum. Ve kutluyorum seni, bu ödülü hak ettiğinden dolayı. "Allah iyi insanları dener" demişlerdi bana çocuk kaybım olduğunda. Keşke yavrularımızla denenmeseydik ama mutlaka hikmetleri vardır. Yavrumuza geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum. Sevgiler kızım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkur ediyorum cok sagolun. Evet demekki bu da bizim imtihanimiz ama buna da sukur rabbim dermansiz dert vermesin.evladiyla hicbir anneyi sınamasin😢😢😢 iyi gunler diliyorum❤❤❤

      Sil
    2. Amin kızım... Ben de sana canım.

      Sil

Yorum Gönder