Niss hygienic Ankara Anneleri

Biz geçen ay Ankaralı blogger anneler olarak @ankara.anneleri nin daveti ile Kahveci Hacıbaba YDA da NISSHGCiENIC lansmanındaydık. Bütün ürünleri deneyimleyip yazmak istediğım için blogu biraz geç yazdığım dogrudur 😊.  Nisshgcienic yerli bir marka tam da yerli malı haftasında yerli bir üründen bahsediyorum sizlere🤗 
  
  
Bizlere lansmanda 4 üründen oluşan bir kit verdiler. Şimdi bunlardan size tek tek bahsedeyim



Pembe renkli olan ürün duşakabin banyo ve wc temizleyicisi. Cam duşakabininiz varsa eğer bir sure sonra su lekeleri kaçınılmaz oluyor. Birkac ürün denedim ama nisshigcienic kadar kolay leke çıkaranı görmemistim Bundan sonra kesinlikle başka bir ürün kullanmayi düşünmüyorum. Spreyi cama sıktım ve eski bir lifle sildim sonra duruladım ve kuruladım.Benim favorim olan ürün bu.

2. Urün Aspirator fırın ocak mutfak köşe bucak. Mutfağın her yerinde kullanabiliyorsunuz. Benim elektrikli ocagim oldugu icin ben en cok onda kullaniyorum ve gayet guzel temizliyor. Siyah mutfak yüzeyiniz varsa kullanmayin diyorlar. Benim ki öyle oldugu icin kullanmaya cesaret edemedim ama aspiratör ve ocak icin alinacak bir ürün.

3. Ürün temizlik sirkesi.. Sanırım herkesin en çok sevdigi ürün bu. Kullanilmadigi yer yok. Suya ekleyipyerleri silebildiginiz gibi sprey olarak da kullanabiliyorsunuz. Ben bulasik makinasının parlatıcı gözüne koyuyorum.Gercekten başarılı bir ürün.

4. Ürün sıvı bulasık makinesi deterjani. Aslinda bu blog yazısını bu kadar geç yazma sebebim bu ürün. Genelde zaten sıvı deterjanlarin süper bir performansı olmuyor bence. Bu ürün de çok mükemmeli arıyorsanız o ürün değil. Ben bulasik makinasının parlatici gözüne temizlik sirkesini koyunca sanki bardaklar falan daha bir parladı. Bir de böyle deneyin derim. 
  Nisshcgienic urunlerine internet uzerinden ulasabilirsiniz.🤗🤗🤗
Biraz da lansmandan fotograf koyalim degil mi 😉








Yorumlar