MUTLULUGA UYAN....NUTELLA

   Bugün size FİKRİ MÜHİM Kiti olan NUTELLA'dan bahsedeceğim. Nutella zaten hemen hepimizin sevdiği markalar arasında birinci geliyor.Birçoğunuz biliyorsunuz ki çölyaklı bir oğlum var ve her çikolatayı yiyemiyor.  Fikrimühimin bana kit yollayacağını öğrenince çok sevindim. Çünkü nutellada gluten bulunmamaktave Mete rahatlıkla tüketebilmekte.

       Peki Nutellayı neden bu kadar seviyoruz? Nutella Karadeniz'in kaliteli fındıklarını özenle seçiyor ve üretimden hemen önce kavuruyor. Bu sayede fındıklar aromalarından hiçbir şey kaybetmiyor :)  Yine işlenmemiş kakao çekirdeklerini alıp işliyorlar. İşledikleri kakao çekirdeklerini harmanlıyorlar . Bu nedenle kakao harmanları özel bir aromaya, ürünlerini eşsiz yapan o benzersiz Nutella lezzetine sahip. Nutella kavonozlarının içinde trans yağ, renklendirici ve koruyucu asla girmiyor.  Setaylı bilgi için kalite.nutella.com.tr yi ziyaret edebilirsiniz.

     Nutella kutusu ben evde yokken gelmiş. Eve girdiğimde çok güzel paketlenmiş bir koli gördüm. İçindekilere bir şey olması mümkün değildi. Bu çok ama çok hoşuma gitti. Koliyi açtığımda içinden büyük bir kavanoz Nutella ,bir mutfak önlüğü ve minik numune nutellalar çıktı. Benim minik canavarlar en çok onları sevdi. Gelip gidip birkaç tanesini yemişler. Ben onları dağıtamadım üzgünüm Nutella :( çünkü geri kalan kısmını da çölyaklı oğlumun sabah kahvaltısında kreşe yolladım. Bu vasıta ile size teşekkür ediyorum glutensiz ürünler bulmak bizim için çok önemli ve bu sizi diğer çoğu çikolata markasının 1 adım önüne taşıyor :) Lezzetiniz zaten diğerleri ile kıyas bile edilemez. Bizim evimize bundan sonra (zaten önceden de girmiyordu) başka bir marka çikolata giremez.


Yorumlar